Tales fae Dr Festing Makadoork’s case book.
The
Tabby Sooker.
In my
long medical career I have came across many strange cases but none
stranger than the one I’m about to relate. A few years ago a man
was referred to me from his GP. with an extremely strange addiction.
I am somewhat of an expert when it comes to addictions so he was sent
to me to see if I could effect a cure. The patient in question was a
man in his mid forties but looked older and had the haunted look of
an addict. Of good character and a pillar of the local community he
had more than most to lose because of his strange addiction. It was
the summer of 2006 when I first met him. From the copious notes and
recordings I took at the time I’ll tell his story in his own words.
“Fin
I wiz wee I used tae pick up tabbies fae the road an walk aboot sayin
tae my pals “Look at me I’m a mannie!” Noo this started aff as
a bit o a joke in front o my pals but as I grew an masel became a
‘mannie’ it changed intae something else entirely. I hiv nivver
smoked in my life an canna stand the smell o folk smokin fags. But a
tabby noo that’s a different matter aathegither. Fin I see a tabby
on the grun I jist hiv tae eat it. I wiz gye careful though that
naebody should see ma deein this. Mind you on a couple o occasions I
wiz nearly rumbled but each time I got awa w’t by sayin “I canna
stand tabbies on the grun” and promptly put the tabby in the
nearest bin. “Bliddy smokin should be against the law!” only half
meanin it though. Aifter that couple o occasions I became ultra
careful tae hide my addiction fae faimily an freens.
I hid
a special pooch in ma jaicket lined wi bakin foil for my githerins.
I’d even hae wee fantasies aboot eatin them fin I got hame.
Sometimes though the thocht o fine tabby wiz literally burnin a hole
in ma pooch so I’d slip awa tae hide an wi great relish I’d sook
the tabby then chaw it up tip ana.. The tip wiz the icing on the cake
as far as I wiz concerned. The slaivers in ma mooth released the
juices an fin I chawed it the nicotine bree added so much flavour tae
the tabbacca and the paper. But the best bit o the lot is the wee
black burnt bit on the end. I always saved it till last. This is the
cherry, the caviar o the tabby or the truffle. I’d roll it aboot
in ma mooth then wi a gasp o pleasure I’d crush it wi ma tongue on
the roof o ma mooth.
This
wint on for a gye puckle years afore I teen TB. Fin I wint tae the
doctor he wiz puzzled why I should hae TB. Aifter a lot o questions
I’d eventually tae own up tae my addiction. The doctor thocht that
wiz the maist likely source for the TB. Aifterhin I wiz sent tae see
Doctor Festing Makadoork.
At
his suggestion I wint tae a self help group ran by him for
addictions. The first time I wint fin it came my turn tae staan up
and tell the group faa I wiz and my particular addiction. Aabody
burst oot laachin at ma and shoutin “Tabby Sooker!” So I ran awa
an wint tae my special stash o tabbies an ate the lot. As a comfort
ye’ll understand. It teen Dr Makadoork weeks and a lot o priggin
afore I wint back.
Aboot
this time the smokin ban came intae force and though as a none smoker
I wiz pleased aboot it my perfect source o tabbies wiz teen awa fae
ma. Before the ban so as nae tae be discovered I usually wid ging
intae a pub jist afore closing time fin aa bugger wiz getting tipsy
kind. I’d order a half pint o India Pale Ale and slowly move fae
ashtray tae ashtray helpin masel tae its contents. Ye’ve nae idea
the amount o tabbies I got that wye. But noo wi the smoking ban that
source wiz fecked! Onywye I decided enough wiz enough and wint back
tae therapy for addiction.
Things were good for a while especially aifter Dr Makadoork showed me
a replacement therapy I could use. He’d scatter bits o carrots
aboot the fleer cut intae the shape o tabbies and I’d tae makie on
they were the real thing. An christ it fairly workit for a while
until I ate so much feckin carrots I turned orange and could see in
the dark better than ony feckin cat!
Onywye there wiz trouble aheed for ma an this is how it came aboot.
Ae Sunday mornin afore I wint tae the kirk I decided tae hae a wee
traivel doon for a Sunday paper. On the wye I met quite a lot o
people I knew and wid doff my hat tae them for I wiz a respected
member o the local community. So what? Ye micht be thinking. Well it
wiz aifter I’d doffed my hat tae a particularly important person
that I noticed ootside the pub loads o tabbies. Noo wi the smoking
ban drinkers hid tae gyang ootside tae partake o their disgusting
habit an eence they finished they’d ping their tabbies oot ontae
the street. My knees gave a buckle at the sight as I imagined aitin
them and by good fortune I tripped and rolled amongst the tabbies.
Nae a man known for missing opportunities I made good use o my time
rollin aboot the grun an fulled ma pooches. Some folk came inaboot
and helped ma tae ma feet dustin ma doon and askin if I wiz aricht?
“Oh
I’m fine!” I replied acting the pillar o society that I am. “Jist
tripped on an uneven bit on the pavement!”
I
noticed though that the local gossip wiz there ana and her nose
nearly wint inside ma mooth snuffin tae see if I’d been drinkin.
Satisfied that there wisna drink ontae ma breath she helped the
githered folk tae dust ma doon and even handed me my hat sayin in her
greetin winging voice “It’s jist a disgrace the state o this
pavements!”
I
acknowledged that sayin I’d raise it wi the local cooncilor
at the very next opportunity. God help ma but the pavements were
perfect I’d jist used the cooncil as a scapegoat and that tae the
biggest greetin faced complainin aal fecker in the toon. How low can a
man get? Oh me jist wait and see! I couldna get awa fast enough afore
some bastard realised that ma pooches were fulled tae brimmin wi
tabbies. So off I goes doffin my hat tae the left and right and false
words o thanks comin fae my tabby sookin mooth, well soon tae be
tabby sookin mooth.
I
rushed hame as fast as my feeties wid cairry ma and charged past my
wife as she waited tae gyang tae the kirk wi her latest extravagant
silly hattie on her neep. She opened her mooth tae say something but
too late as I made for the summer hoose and slammed the door. There I
pigged oot on tabbies nae takkin time tae savour them jist packed
them doon my throat. Feck carrots!
Aifter so lang athoot a decent tabby I got a bit corkit so teen a
couple bottles o seerups o figs and that seemed tae dee the trick. At
my next therapy session I’d tae admit tae Dr Makadoork that I’d
fell aff the wagon a wee bittie. He sat there doodlin in his notebook
and asked “How many tabbies did you take?” Quick as a flash I
said “Ten!” He jist smiled at that and cairried on doodlin in his
notebook. On the wye hame I wint in by the shop and bocht a pun o
carrots.
For
the next few weeks things wint aaricht. I’d even managed tae fool
my wife aboot my bad behaviour that day at the summer hoose. Of
course it teen a lash o cash intae her personal bank accoont and the
promise o a Mediterranean cruise afore she forgave my bad behavior.
It
wiz a few weeks later I got anither opportunity while walkin tae my
place o work. Dr Makadoork said that if I walked plenty in the clean
fresh air that wid gyang some wye tae diminish my cravings. And richt
he wiz aboot that until the mornin I saw the pile o tabbies lyin on
the grun ootside the pub. The street sweeper’s cairt wiz there but
nae a sign o him. I crouched doon ahin the cairt an fulled ma pooches
o this manna fae heaven.
I
hurried intae my office wi my treasure locked the door an pulled the
screen doon. I sorted through my manna and put so much intae the wee
tin box I kept for my stash. Some though I kept oot and jist gorged
on them until I wiz nearly seek. I sat there gaspin wi pleasure fin
my secretary knocked on my door and shouted that I’d tae be at the
boardroom in ten minutes. Christ I’d better get rid o the smell o
ashtrays fae ma breath so I used my secret weapon Fisherman’s
Friends. A half dizzen o them in yer gob and yer mooth, nasal
cavities and yer very tear ducts are clear o smell. Composed I
entered the board room and saw aa the pricks sittin there yabblin awa
at eenanither as if they kent fit they were speakin aboot. Jinkers
een an aa! Takkin ma place I nodded some acknowledgments tae the
seated figures while the chairman opened the meeting in his usual wye
wi jaded jokes that we were aa supposed tae laach at as if we hidna
heard them a thoosand times afore. That wiz fin my belly started
makkin strange sounds. This wint on for a while and it got that bad
the pricks sittin roon the table began tae notice even the chairman
forgot his stupid jaded jokes and looked at ma. I held my belly and
stood up tae excuse masel fin I power vomited aa ower the place. My
last conscious sight wiz some o the pricks standin up wi shocked
looks on their faces at aa the tabbies an bits o carrots on the
table. Some o them in my direct line were pickin bits oot o their
mooths as they’d been ready tae makie on laugh at the chairmans
feckin stupid jokes.
Next
I kent I wiz in hospital. Ower the next fyowe weeks I got ivvery test
known tae man. I wiz oot an in the Magnetic Resonance Scanner M.R.S.
like a dog’s tot. So mony o them did I get that that my heed became
magnetic an they still couldna find fit bit o my brain triggered my
addiction. I didna ken I’d become magnetic until I wiz leavin the
hospital. As I walked oot I found forceps and scalpels stickin tae
back o my heed as I passed a trolley. I pulled them aff and threw
them in the bucket. As I reached the main door a man that looked like
a doctor held it open for ma and as I passed he screamed as his mooth
exploded oot the wye and I found masel covered in dental implants wi
teeth stickin tae them. Jesus I teen tae ma heels makkin as muckle
noise as the man that jist lost thoosands o pounds worth o dental
work. I ran oot the gates keepin clear o the iron bits and fair intae
the path o a passin skaffy wagon. I stuck tae the side o’t like a
fridge magnet and screamed oot o ma but the driver nivver even heard
ma. It wisna until he reached the land fill aboot aicht miles awa
that he realised I wiz stuck tae the side o the wagon. Aifter a gye
chave him an some o his mates managed tae get me aff and put me
inside an aal aluminum packin case which isna magnetic an teen me tae
the hospital. At the hospital they realised their mistake and
degaussed me in een o their machines tae reverse the magnetic field-
- - - !”
This is
where the tapes end.
I did
see him once again when he visited my office to tell me to shove my
therapy up my arse!
So I
said “Feck off you tabby sookin bastard!”
end.
copyright © Patrick Hutchison

No comments:
Post a Comment